четверг, 8 декабря 2016 г.

Електронні таблиці

Тема уроку: Електронні таблиці (ЕТ) та їх призначення. Можливості електронних таблиць, їх основні функції.  Способи завантаження електронних таблиць. Середовище (вікно) електронних таблиць. Об’єкти електронних таблиць їх властивості. Збереження документу в електронних таблицях.

Мета уроку:      
1.     Ознайомитися з призначення електронних таблиць;  навчитись завантажувати програму опрацювання електронних таблиць; розібрати можливості редактора його середовище, об’єкти, а також навчитися зберігати таблицю.
2.     Розвивати логічне мислення за допомогою впровадження елементів критичного мислення.
3.     Виховувати наполегливість уважність, працелюбність.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютер, проектор, програма Excel.
Хід уроку
1. Орг. момент.
Основні терміни та поняття: електронна таблиця, можливості середовище, об’єкти,  збереження. (робота з інформаційним вісником, визначення мети уроку)
2. Актуалізація опорних знань (використання графічного організатора)

Що я знаю
Хочу знати
Дізнався



Учні записують все що вони знають про таблицю в перший організатор.
3.Пояснення теоретичного матеріалу:(учні працюють з другим організатором)      
Призначення  табличного процесора.
Електронна таблиця—таблиця з деякими даними, які зберігається в пам’яті комп’ютера. (Приклади: Super Calc, Lotus1-2-3, Ms Excel.)
Основні сфери використання ЕТ:
1.     Розрахунок грошових оборотів у фінансових операціях.
2.     Статистична обробка даних.
3.     Інженерні розрахунки.
4.     Математичне моделювання процесів.
Основні можливості табличного процесора:
1.     Введення і редагування даних.
2.     Форматування таблиць.
3.     Обробка табличних даних за допомогою вбудованих функцій.
4.     Представлення табличних даних в графічному вигляді.(діаграми або графіки)
Способи завантаження( ЕТ)
1.Пуск – Всі програми – Microsoft Office Excel.
2.З робочого столу(піктограма).
3.Контексне меню(створити)
Середовище програми Excel
1. назва документу;
2.елементи управління вікном;
3.рядок меню;
4.панель інструментів;
5.поле назви комірки;
6.рядок формул;
7.заголовки стовпчиків4
8.робоче поле;
9.активна комірка;
10.заголовки рядків;
11.ярлики робочих листів;
12. смужки прокручування;
13.рядок стану.
Об’єкти електронної таблиці Excel
1.            Комірка – перетин стовпчика і рядка(має ім’я, складене із номерів стовпчика і рядка на перетині яких вона знаходиться);
2.            Рядок – горизонтальна лінія комірок
(може бути 65536 рядків, які нумеруються числом);
3.            Стовпчик – вертикальна лінія комірок (може бути 256 стовпчиків, які нумеруються однією, або двома латинськими літерами. Наприклад від А до Z, далі від АА до АZ, далі від ВА доBZ і, на кінець, від ІА до ІV. );
4.            Робочий лист – об’єднання рядків і стовпців(може бути від 1 до 255 робочих листів і мають назву «Лист 1», «Лист 2», «Лист 3» і.т.д.);
5.            Робоча книга – основний документ, який складається з кількох листів.
Збереження таблиці.
1.Клацання мишею на значку «Сохранить»;
2.Обрати меню «Файл» виконати команду «Сохранить как…» далі вказати де       і під яким іменем.
3.Скористатися елементом управління вікном, тоді комп’ютер збереже сам по замовчуванню.
4.Робота за комп’ютером з нагадуванням правил техніки безпеки при роботі за комп’ютером.
Практичне завдання:
1.     Запустити програму Excel на виконання;
2.     Ознайомитися з середовищем програми Excel;
3.     Навчитися робити комірку активною;
4.     Перейти на одну комірку вниз, вправо,вліво, вгору;
5.     Перейменувати робочий лист на своє ім’я.( для цього, досить клацнути двічі на його назву мишею);
6.     Зберегти даний файл під своєю назвою в папці «Документи».
5.Валеологічні вимоги до уроку, зняття зорової втоми. Виконання вправ.
6.Закріплення вивченого матеріалу. (учні працюють з третім організатором «Дізнався»).
7.Завдання додому: Опрацювати тему в конспекті, підготувати повідомлення про сферу використання електронних таблиць.
8.Підсумки уроку, виставлення оцінок.




Практичне завдання:

1.     Запустити програму Excel на виконання;

2.     Ознайомитися з середовищем програми Excel;

3.     Навчитися робити комірку активною;

4.     Перейти на одну комірку вниз, вправо,вліво, вгору;

5.     Перейменувати робочий лист на своє ім’я.( для цього, досить клацнути двічі на його назву мишею);

6.     Зберегти даний файл під своєю назвою в папці «Документи».


Комментариев нет:

Отправить комментарий