ДЕСЯТЬ
ПРАВИЛ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
ЗІ
СЛАБКОВСТИГАЮЧИМИ УЧНЯМИ:
1. Вірте у здібності
«слабковстигаючого» учня та намагайтеся передати йому цю віру.
2. Пам’ятайте, що для
«слабковстигаючих» учнів необхідний період «проникнення» в матеріал. Не квапте
його. Навчиться чекати.
3. Кожний урок – продовження
попереднього. Багаторазове повторення основного матеріалу – один із прийомів зі
слабкими.
4. Вселяючи у слабких віру в
те, що вони запам’ятають, зрозуміють, частіше пропонуйте їм однотипні завдання
(з учителем, з класом, самостійно).
5. Роботу зі
слабковстигаючими не розумійте примітивно. Тут іде постійний розвиток пам’яті,
логіки, мислення, емоцій, почуттів, інтересу до навчання.
6. Не ганяйтеся за великою
кількістю нової інформації. Умійте з того, що вивчається, вибрати головне,
викласти його, повторити й закріпити.
7. Спілкування – головна
складова будь-якої методики. Не зумієте привернути дітей до себе – не отримаєте
й результатів навчання.
8. Навчіться керувати
класом. Якщо урок одноманітний, діти самі знайдуть вихід – займуться своїми
справами.
9. Починаючи цілеспрямовано
працювати зі слабкими, пам’ятайте: через короткий час їхнє середовище знову
розколеться – на здібних, середніх та … слабковстигаючих.
10.Навчіться залучати до навчання
слабких сильніших дітей.
Виклали матеріал, опитали сильних –
посадіть їх до слабких, і
нехай продовжується навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий