четверг, 8 декабря 2016 г.

Десять правил роботи вчителя зі слабко встигаючими учнями.

ДЕСЯТЬ   ПРАВИЛ  РОБОТИ   ВЧИТЕЛЯ
  ЗІ СЛАБКОВСТИГАЮЧИМИ   УЧНЯМИ:

1.    Вірте у здібності «слабковстигаючого» учня та намагайтеся передати йому цю віру.

2.    Пам’ятайте, що для «слабковстигаючих» учнів необхідний період «проникнення» в матеріал. Не квапте його. Навчиться чекати.

3.    Кожний урок – продовження попереднього. Багаторазове повторення основного матеріалу – один із прийомів зі слабкими.

4.    Вселяючи у слабких віру в те, що вони запам’ятають, зрозуміють, частіше пропонуйте їм однотипні завдання (з учителем, з класом, самостійно).

5.    Роботу зі слабковстигаючими не розумійте примітивно. Тут іде постійний розвиток пам’яті, логіки, мислення, емоцій, почуттів, інтересу до навчання.

6.    Не ганяйтеся за великою кількістю нової інформації. Умійте з того, що вивчається, вибрати головне, викласти його, повторити й закріпити.

7.    Спілкування – головна складова будь-якої методики. Не зумієте привернути дітей до себе – не отримаєте й результатів навчання.

8.    Навчіться керувати класом. Якщо урок одноманітний, діти самі знайдуть вихід – займуться своїми справами.

9.    Починаючи цілеспрямовано працювати зі слабкими, пам’ятайте: через короткий час їхнє середовище знову розколеться – на здібних, середніх та … слабковстигаючих.

10.Навчіться залучати до навчання слабких сильніших дітей.
     Виклали матеріал, опитали сильних – посадіть їх до слабких, і

     нехай продовжується навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий